LIFE CARE

Life Care

Site-urile de comert online pe industria de beauty se caracterizeaza printr-o evolutie destul de dinamica. Constant exista oferte cat mai variate, produse noi, iar concurentii sunt la tot pasul.


Date fiind aceste probleme, cum poti sa reusesti sa ai o campanie de marketing online eficienta cu un anumit buget dat, in cadrul unei piete cu o concurenta acerba? In cazul contului LifeCare, o structurare cat mai eficienta a campaniei si optimizarea constanta a generat creșterea atat a conversiilor (140%) cat si a ratei de conversie (44%).

Before

Inca de la inceput, aceasta campanie a fost o mare provocare. Competitia este agresiva, iar costurile se ridica destul de mult. In cazul de fata ceea ce am avut in vedere a fost obtinerea unui profit ridicat raportat la cele mai bune costuri.

Goals

Obiectivele campaniei a fost cresterea volumului de vanzari si a clientilor inregistrati in baza de date a clientului (inscrierea la newsletter).

Strategy
  • structurarea campaniei pe produsele comercializate (pe baza unui istoric din campaniile anterioare), cuvintele cheie si grupuri de anunt impartite in functie de tematica la care se incadrau si cat de preformante erau;
  • crearea unor campanii speciale pentru clientii noi (pentru primele comenzi ale clientilor, pentru produse noi, etc.);
  • peste 100 de cuvinte negative la nivel de campanie;
  • introducere de cuvinte-cheie specifice pentru ca bugetul alocat sa se consume eficient si performant;
  • extinderea listelor de cuvinte cheie (in acest moment campania are peste 300 de cuvinte cheie active);
  • activarea de setari cum ar fi focusarea pe conversii;
  • testare continua intre minim 3 variante de anunturi, optimizarea constanta a acestora;
  • introducerea de extensii de anunt, sitelink-uri, extensie de locatie si telefon;
  • targetare cat mai specifica in cazul campaniilor GDN (in functie de anumite site-uri si date demografice ale potentialilor clienti);

Grafic

Rata Conversie VS. Conversii

Dupa cum se poate vedea in graficul de mai jos, campania a avut o evoluție foarte buna (linia rosie arata cresterea ratei de coversie , iar linia neagra cresteara numarului de conversii ).

Contacteaza-ne

Telefon: +40.745.114.816 // Mail: contact@searchads.ro

Piata Unirii, Str. Ienachita Vacarescu, nr. 1, Cladirea EuroMall, Sector 4, Bucuresti

Copyright © Search Ads. All Rights Reserved.