BBY

Kiwi Finance

Pentru brokerii de credite un element foarte important este segmentarea publicului tinta, care trebuie analizat in detaliu. Astfel clientul stie catre ce clienti trebuie sa se axeze, deoarece piata brokerilor de credite este una destul de vasta, iar concurenta este acerba.

Astfel putem rafina cat mai bine mesajul in asa fel incat sa ajungă acolo unde ne-am propus. De la această gandire am pus in aplicare o strategie de marketing online eficienta pentru acest tip de client.

Pentru Kiwi Finance rezultatele nu au intarziat sa apara, dat fiind faptul ca dupa preluarea contului de catre noi s-a inregistrat o crestere a conversiilor cu pana la 229% si o scadere de 14% a costului de conversie.

Before

Competitia agresiva, costurile destul de ridicate si un public dinamic sunt printre primele provocari pe care noi le intampinam inca de la inceput. In cazul de fata, aceasta campanie a necesitat o structurare cat mai buna, in asa fel incat sa obtinem un profit ridicat raportat la cele mai bune costuri.

Goals

Crearea unei campanii cat mai structurate, in functie de serviciul promovat (exista mai multe tipuri de credite, fiecare cu conditii diferite), scaderea costului pe conversie pentru un profit mai mare si dezvoltarea unei campanii orientate catre un volum cat mai ridicat al aplicatiilor pentru acordarea creditelor au fost principalele obiective stabilite initial.

Strategy
  • structurarea campaniei pe fiecare tip de credit in parte (pe baza unui istoric din campaniile anterioare), cuvintele cheie si grupuri de anunt impartite in functie de tematica la care se incadrau si cat de preformante erau;
  • crearea unor campanii speciale pentru clientii aflati in strainatate ;
  • la nivel de campanie s-au introdus peste 3500 de cuvinte cheie negative;
  • extinderea listelor de cuvinte cheie (in acest moment campania are peste 400 de cuvinte cheie active);
  • activarea de setari cum ar fi focusarea pe conversii;
  • testare continua intre minim 3 variante de anunturi, optimizarea constanta a acestora;
  • introducerea de extensii de anunt, sitelink-uri, extensie de locatie si telefon;
  • targetare cat mai specifica in cazul campaniilor GDN (in functie de anumite site-uri si date demografice ale clientilor potentiali);

Grafic

Cost/Conversie VS. Conversii

Rezultatele nu au intarziat sa apara, astfel incat dupa preluarea campaniei s-a inregistrat o evoluție foarte buna (linia rosie arata scaderea costului pe conversie, iar linia neagra arata cresterea numarului de conversii).

Copyright © Search Ads. All Rights Reserved.

Search Ads - Partener Google Marketing Online Google Web Designer