Site-urile de comert online se caracterizeaza printr-o evolutie destul de dinamica, in conditiile in care exista noi oferte, colectii de produse noi, iar campaniile de promovare trebuie actualizate constat.
In acest sens, o structura si o configurare eficienta a campaniilor Google AdWords, precum si programarea in concordanta cu trenduri si perioade diferite poate avea efecte benefice la nivelul unei campanii.
In cazul contului BBY, efectele care au fost cele mai importante sunt creșterea ratei de conversie cu 810%, în timp ce costul pe conversie a scazut cu 94% fata de valoarea initala. De asemenea, numarul de click-uri si impresii a crescut cu 99%.
Contul AdWords BBY avea un profit usor fluctuant la momentul preluarii sale, atat in ceea ce priveste costul pe conversie, cat si rata de conversie. Provocarea pentru noi a fost obtinerea unui profit semnificativ mai mare fata de ce inregistra in momentul initial cu acelasi buget, precum si cresterea ca awareness.
Alaturi de client am stabilit obiectivele campaniei, printre care s-au numarat crearea unei imagini de brand pentru BBY, scaderea costului pe conversie pentru un profit mai mare, dezvoltarea campaniei in asa fel incat volumul vanzarilor sa creasca.
Grafic
Cost/Conversie VS. Conversii
Dupa cum se poate vedea in graficul de mai jos, campania a avut o evoluție foarte buna (linia rosie arata scaderea costului pe conversie, iar linia neagra arata cresterea ratei de conversie).